Clientul este o resursa care poate fi limitata doar de actiunile noastre! Fie ca sunt reactive sau proactive, actiunile noastre in experienta oferita clientului vor determina rata de conversie și de retenție a acestuia. Drept urmare, pregătirea personalului care intră în contact direct cu clienții este esențială!
Cursul definește crearea experiențelor unice pentru clienți și sistematizarea acestui proces în companiile care vor relații excelente pe termen lung cu clienții. Scopul cursului este familiarizarea participanților cu importanța clientului pentru companie, implementarea unui sistem de creare a experiențelor memorabile pentru clienți și fidelizarea acestora.
Cursul poate fi organizat în organizația ta și poate fi adaptat nevoilor organizației atunci când numărul de persoane este minim 6.
Pentru informații suplimentare trimiteți un email la adresa office@inside-hr.ro sau sunați la telefon 0723 225 995.
CONTINUTUL CURSULUI
- Înțelegerea modului în care un produs/serviciu poate fi cu ușurință transformat într-o experiență memorabilă pozitivă pentru client cu rezultate favorabile companiei
- Identificarea experiențelor pentru clienți și transformarea lor în strategii de servicii oferite clienților pe tot parcursul relației cu aceștia
- Înțelegerea modului în care comportamentul individual afectează loialitatea clienților și de ce este important să acționezi în favoarea acesteia
- Înțelegerea modului în care experiențele făcute clienților pot crea loialitate/ură și explicarea modului în care aceste aspecte pot fi dezvoltate/evitate
- Înțelegerea modului în care tehnologia ajută/încurcă relația cu clienții și perspectivele supra-tehnologizării relației cu clienții
- Înțelegerea impactului financiar determinat de experiențele clienților și a modului în care experiențele influențează relația clienților cu firma
- Învățarea metodelor și tehnicilor de satisfacere a clienților dificili