Academia INside HR

Negocierea

Este o discuție între doi sau mai mulți parteneri care încearcă prin acest proces de comunicare să rezolve o situatie existenta între ei. Este o comunicare interpersonală sau intergrup care are loc pentru că o decizie afectează și alte părți sau pentru că este nevoie de rezolvarea unei dispute. Este un proces dificil care necesită insușirea unor tactici bine definite și abilități de comunicare.

Managementul timpului

Vizeaza un set de principii, practici si sisteme utilizate pentru a realiza in mod eficient o anumita sarcina. Principala cauza a esecului in indeplinirea acestuia este lipsa unei autodiscipline riguroase, iar aceasta se traduce prin lipsa performantei la locul de munca. Insa, abilitatile de management al timpului pot fi invatate, iar autodisciplina poate fi impusa.

Interviul bazat pe competente

Interviul este cea mai folosita metoda de selectie. Cu greu poate fi un candidat confirmat sau angajat fara sa treaca cel putin printr-un interviu fata in fata. Interviul indeplineste o nevoie sociala: ofera oportunitatea de a discuta asupra postului, de a negocia termenii si conditiile colaborarii. Exista diferite tehnici de intervievare, de la o discutie complet nestructurata pana la un dialog foarte structurat in care un grup de intervievatori pune intrebari inca dinaintea stabilirii unui interviu.

Customer care

Gama larga de activitati menite sa asigure buna administrare a bunurilor si serviciilor livrate consumatorilor si sa satisfaca nevoile si dorintele acestora in cel mai eficient mod cu putinta este o prioritate pentru orice afacere in ziua de astazi. Am dezvoltat un concept care ajuta organizatiile sa incurajeze personalul sa includa clientul in fiecare procedura sau actiune.

Managementul vanzarilor

Importanta acordata in managementul vanzarilor conduce la o cota de piata mai mare, profit, resurse financiare optimizate si imaginea imbunatatita fata de concurenta. Scopul cursurilor de management al vazarilor includ in sens larg procesele de planificicare, organizare, directionare, atragere de personal calificat si control al operatiunilor de vanzare in vederea atingerii obiectivelor.

Train the trainer

Gama larga de activitati menite sa asigure buna administrare a bunurilor si serviciilor livrate consumatorilor si sa satisfaca nevoile si dorintele acestora in cel mai eficient mod cu putinta este o prioritate pentru orice afacere in ziua de astazi. Am dezvoltat un concept care ajuta organizatiile sa incurajeze personalul sa includa clientul in fiecare procedura sau actiune.

Prezentari de impact

Este un program interactiv in care printr-un mix echilibrat de teorie si practica pot sa descoperi cum sa gestionezi in mod sanatos emotiile pe care le resimti in fata publicului si cum poti interactiona conectandu-te emotional cu acesta.

Managerul ca si Coach

Coaching-ul presupune facilitarea performantei, invatarea si dezvoltarea altcuiva. Ii valideaza pe oameni sa performeze mai bine , construind pe cunostintele lor actuale. Nu incerca sa “inveti” pe cineva deoarece coaching-ul este despre ai descatusa potentialul pentru a creste performanta.

Teamwork

Poate imbunatati comunicarea in cadrul companiei intre management si angajati, dar si intre angajati. Toate acestea duc la cresterea eficientei la birou si la motivarea angajatilor.

Comunicare, aseptivitate si atitudine pozitiva

Astazi, sub presiunea stresului professional si personal, uitam de multe ori de politete si bun simt si fie devenim extrem de agresivi in a obtine ce ne dorim, fie foarte timizi si incapabili sa cerem ce meritam. Asa cum cel mai scurt drum dintre doua puncte este o linie dreapta, capacitatea de a comunica in mod eficient este calea cea mai scurta catre atingerea rezultatelor.

Managementul stresului

Managementul stresului este abilitatea care ne ajuta sa facem fata presiunilor din fiercare zi. Efectele acestor presiuni le resimtim sub diferite forme: oboseala,stres,boala.etc. Prin acest curs urmarim in prima faza, identificarea si analizarea cauzelor care genereaza aceste presiuni , si apoi construirea unor strategii de reducere a lor.

Rezolvarea problemelor si luarea deciziilor

Cuvantul “problema” poate fi interpretat de multe ori in mod negativ. De fapt o problema nu este decat o “diferenta” intre ceea ce se intampla de fapt si ceea ce iti doresti sa se intample de fapt. Nu toate problemele sunt clar definite. O solutie de rezolvare a problemei poate sa aiba implicatii negative asupra unei parti din afacere de aceea va trebui sa gandesti din mai multe perspective si sa iei decizii care sa minimizeze pierderea.