Atitudine

mai 16th, 2016   •   no comments   

Inside-HR-AtitudineImi place sa cumpar lucruri si sunt placut surprins atunci cand intalnesc pe cineva care este interesat de ceea ce caut si nu incearca sa imi vanda ceva.

Ca si cumparator am la indemana posibilitatea de a spune pur si simplu nu.  Si o fac din ce in ce mai des in ultima perioada.

De ce se intampla asta? In ultimele doua luni am vizitat mai multe magazine si am stat de vorba cu mai multi dintre clientii mei si angajatii acestora. Iata si motivele:

  • Cei care vand nu cunosc produsele sau serviciile si nu au abilitati de vanzare
  • Nivelul de interactiune cu clientul se rezuma la schimbul catorva cuvinte sau replici standard
  • Slabe abilitati de comunicare (atat verbala cat si scrisa)
  • Lipsa proceduri, probleme de management
  • Atitudine necorespunzatoare.

Si lista poate continua. Dar ma opresc aici.

Pe langa cele de mai sus, un aspect important de retinut este ca mare parte dintre cei care conduc afacerile sunt dispusi sa investeasca in logistica sau imaginea firmei in urmatoarea perioada. De ce spun ca e de retinut?

Investim in orice, mai putin in oameni. Pare incredibil dar asa e! Doar prin schimbarea atitudinii sau a modului de gandire angajatii pot reusi in proportie de 50{03b45dc7dd705a5f583600dd9ca2c97458a18f8bf06bf00b63a2cfb860b1fd91} mai mult. Si de aici pana la a ma ajuta cu adevarat sa cumpar e doar un pas.

Dar atitudinea e o disciplina dura, care trebuie exersata in fiecare zi … si nu poate fi cumparata!

 

Roman Tanasiciuc

Etichete: , , , , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *