Upselling vs Upserving

martie 25th, 2016   •   no comments   
Upselling  vs Upserving

Una din cele mai uzate tehnici in domeniul vanzarilor este “upselling”. Mergi la magazinul de electronice ca sa iti cumperi un televizor, iar reprezentatntul de vanzari incearca sa te faca sa cumperi cea mai scumpa marca de pe raft. Cumperi o camera foto si tipul de la raft te pistoneaza sa cumperi un kit pe care nu il vei folosi niciodata, sau o garantie de care nu ai nevoie.

Nimic neobisnuit pentru lumea in care traim.

Dar ce s-ar intampla daca am inlocui conceptul “Upselling” cu o alternativa mult mai prietenoasa si in mod demonstrabil mai eficienta: “Upserving” – sau ultra servirea.

Asta inseamna sa faci mai mult pentru cealalta persoana decat se asteapta aceasta sau decat intentionezi initial. O sa fie nevoie sa depui eforturi suplimentare. O sa fie nevoie sa faci lucrurile diferit. Poti? Vrei?

Rezultatul este sigur diferit de cel pe care il asteptai. O tranzactie obisnuita se transforma intr-o experienta memorabila. O experienta care va ramane in mintea si inima clientului si care il va determina sa revina. Si asta ne dorim cu totii, nu-i asa?

Roman Tanasiciuc

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *