Momentul de adevar

martie 16th, 2016   •   no comments   
Momentul de adevar

In ziua de azi, cuvantului sau verbului i se dau de multe ori conotatii mai putin placute. “A servi” te duce cu gandul la timpuri invechite. De multe ori parca atenteaza la independenta si la mandria fiecaruia dintre noi.

Traim intr-un timp in care “a servi” POATE sa faca diferenta. “A servi” o persoana ofera una din cele mai placute senzatii pe care sa o poti intalni in lumea serviciilor de astazi. “A servi” iti da putere si incredere in tine.

Gasesti aceleasi produse de aceiasi calitate cam peste tot. Poti sa le comanzi online sau poti merge chiar tu sa le cumperi. Atasamentul fata de brand e mai vulnerabil ca niciodata. Tehnologia ne ajuta pana intr-un punct. Si de aici incepe adevarata aventura. Pentru ca in ecuatia asta intervii TU.

TU esti cel sau cea care va folosi “a servi”.

O sa te rog sa te gandesti la asta: este dimineata. Ora 8.30. Lucrezi intr-o cafenea si pe usa intra o persoana. Dupa cum arata pare putin obosita. Iti este usor sa ghicesti ce anume isi doreste. Si sunt convins ca nu e nevoie sa inventezi un nou sortiment de cafea sau vreo metoda speciala pentru un fresh. Esti prins(a) cu activitatile administrative ale fiecarei dimineti. O provocare? Cu siguranta da. Cum sa gasesti modalitatea perfecta pentru a servi aceasta persoana in cel mai bun mod intr-un asemenea moment…

E momentul in care poti creea ceva memorabil! E momentul de adevar!

Esti ocupat(a) … insa zambetul tau este adevarat! Si stii ca pe langa un salut cald, cafeaua si fresh-ul vor avea gustul unei dimineti mai bune.

Sa servesti bine necesita punerea in practica a puterii empatiei. Adica sa incerci sa ii intelegi pe ceilalti. Pentru asta poti incepe chiar cu tine: ce iti place? Ce anume te incanta? Cum anume ar trebui sa fii servit pentru a reveni? Si ceea ce descoperi poti folosi pentru intelegerea clientilor.

Servirea celorlati este un semn ca ne cunoastem pe noi insine si ca intelegem natura umana. Reusim sa schimbam trairile interioare nefericite intr-un moment de bucurie. Este exact acel moment care ramane intiparit in memoria clientului. Este acel moment pentru care vei fi ales dintre toti cei care fac acelasi lucru ca si tine.

Sa servesti iti da un sentiment de putere fata de necesitatile si punctele vulnerabile ale celorlati. Ei cauta sa se schimbe iar tu poti fi cel care are solutia. In marea majoritate a cazurilor ai sansa sa contribui intr-un fel anume la schimbarea starii de suparare sau insatisfactie in bucurie. Trebuie doar sa fii pregatit si sa recunosti momentul.

Intotdeauna vor exista prioritati in agenda ta. “A servi” trebuie sa fie printre ele. Si daca e printre ele atunci incepe cu pasi mici. Invata sa te bucuri de momentele de bucurie pe care le provoci. Apoi incearca din nou. Si invata din experienta. Partea buna e ca in servicii e ca in viata: atata timp cat existi poti schimba lucrurile.

O intrebare de final: vrei sa fii in unic sau vrei sa faci ce fac si ceilalti?

Roman Tanasiciuc

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *